Levering & Bestellen
WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
Ons team heeft maximaal 10 tot 15 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken, de producten te produceren en ze (gratis) te leveren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van onze producten.
HOE KAN IK MIJN PAKKET VOLGEN?
Je kunt de voortgang van je bestelling volgen door te klikken op de link “Je bestelling volgen” onderaan de pagina.
HOEVEEL KOST DE LEVERING?
Wij leveren onze producten wereldwijd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid en al onze leveringen zijn gratis (met uitzondering van Franse overzeese departementen en gebiedsdelen).
MIJN BESTELLING IS NIET COMPLEET
Als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, kunnen deze afzonderlijk worden verzonden, afhankelijk van de beschikbare voorraden en verzendmagazijnen. Maak je geen zorgen, je pakket komt binnenkort aan.
IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN
Een probleem met het postkantoor? Pakketje kwijt, kapot of vernietigd?
Met onze beveiligde levering regelt onze site onder het bedrijf “AWSEO” de geschillen voor u. Klanttevredenheid is onze prioriteit. We schuiven de verantwoordelijkheid niet door naar de vervoerder en laten je niet aan je lot over. We nemen de volledige verantwoordelijkheid en sturen je onmiddellijk een nieuw pakket op onze kosten.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail op contactwebstore@proton.me: ons team zal zijn uiterste best doen om aan je verwachtingen te voldoen.