Verzendbeleid

Door een bestelling te plaatsen via onze site onder het bedrijf “AWSEO”, gaat u akkoord met de onderstaande voorwaarden. Deze worden verstrekt om ervoor te zorgen dat beide partijen zich bewust zijn van en akkoord gaan met deze regeling voor wederzijdse bescherming en om verwachtingen te stellen over onze service.

1 Algemeen

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad, streven wij ernaar om een nauwkeurige voorraad bij te houden, maar van tijd tot tijd kan er een voorraadafwijking zijn en kan het zijn dat we niet in staat zijn om alle artikelen te leveren op het moment van uw aankoop. In dat geval nemen we contact met je op om te bespreken of je wilt wachten tot het artikel dat niet op voorraad is weer op voorraad is of dat je een tegoedbon wilt.

2. Verzendkosten

De verzendkosten worden bij het afrekenen berekend op basis van het gewicht, de afmetingen en vooral de bestemming van de artikelen in je bestelling. De betaling van de verzendkosten wordt geïnd op het moment van aankoop. Deze prijs is de definitieve prijs van je bestelling voor de verzendkosten.

3. Retourneren

Retourvoorwaarden zijn beschikbaar op de pagina Beleid retourneren en restitutie, die je onderaan de pagina kunt vinden.

4. Leveringsvoorwaarden

Over het algemeen kunnen bestellingen die naar het buitenland worden verzonden 4 dagen onderweg zijn. Deze periode kan echter bij uitzondering langer zijn (tot twintig dagen). Dit hangt sterk af van het gekozen type levering en de leverancier die verbonden is aan de artikelen in de bestelling die je hebt geplaatst.

Verzendtijden

Bestellingen worden over het algemeen binnen 2 werkdagen na betaling verwerkt. We geven 24 uur de tijd om het afleveradres te wijzigen.

Onze teams nemen contact op met de plaatsen waar de artikelen zijn opgeslagen van maandag tot vrijdag tijdens de normale kantooruren, behalve op nationale feestdagen, in welke periode de verzending niet wordt geactiveerd met de opslagplaatsen.

Wanneer je een bestelling plaatst op onze site onder de bedrijfsnaam “AWSEO”, is de maximale verzendtijd 5 werkdagen. Bestellingen worden vaak binnen 5 werkdagen verzonden. In deze drukke periode kan de levering echter 2 tot 4 weken duren.

Het is belangrijk om het verschil tussen verzending en levering te weten. Bezorgen houdt in dat artikelen naar een bestemmingsadres worden vervoerd. Verzenden daarentegen is het verzenden van de artikelen in een bestelling.

Daarom kunnen levertijden bij uitzondering oplopen tot 5 weken (2 werkdagen voor orderverwerking, 5 werkdagen voor verzending en 4 weken voor levering).

Dit zijn uitzonderlijke totale levertijden, maar onze site onder het bedrijf “AWSEO” wil je hierover informeren om ongemak te voorkomen. Dit gezegd hebbende, zodra deze levertijd is verstreken, d.w.z. 5 weken, willen we je tevreden
houden.

Om dit te doen, zullen we je oplossingen aanbieden zoals het terugsturen van je bestelling op onze kosten of het creëren van een cadeaubon die meer waard is dan het bedrag van je oorspronkelijke bestelling. Dit gebeurt bijna nooit, maar onze AWSEO site wordt een slachtoffer van zijn eigen succes en we anticiperen liever op dit soort situaties en laten je weten wat ons beleid is op het gebied van klantenservice.

Als u daarom 5 weken of langer geleden uw orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen, reageer dan op uw orderbevestiging per e-mail of stuur een e-mail naar contactwebstore@proton.me.

Om ervoor te zorgen dat uw e-mail zo snel mogelijk wordt verwerkt, raden we u aan de volgende informatie in uw e-mail op te nemen:

– Je bestelnummer

– Het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen

– Voornaam

– Voornaam

– Inhoud van je bestelling (ook bij benadering)

– Datum van je bestelling

Als je ons een e-mail stuurt naar contactwebstore@proton.me, raden we je ook aan om “Levertijd – Je bestelnummer” in de onderwerpregel van de e-mail te zetten.

Voorbeeld: “Levertijd – 125698”.

De leden van onze site onder het bedrijf “AWSEO” die zich bezighouden met klantenservice zullen u binnen 24 werkuren per e-mail antwoorden om uw situatie te behandelen.

4.4 Wijziging van het afleveradres
Voor verzoeken om het afleveradres te wijzigen, kunnen wij het adres op elk gewenst moment wijzigen voordat de bestelling wordt verzonden.

4.5 Verzending per postbus
Onze site onder het bedrijf “AWSEO” verzendt alleen naar postbusadressen via de postdiensten. We kunnen op dit moment geen
koeriersdiensten aanbieden naar deze locaties.

4.6 Verzending naar militaire adressen
We kunnen naar militaire adressen verzenden via de USPS. We kunnen deze service echter niet aanbieden via koeriersdiensten.

4.7 Artikelen die niet op voorraad zijn
Als een artikel niet op voorraad is, nemen we contact met je op om te bespreken of je wilt wachten tot het artikel weer op voorraad is of dat je een tegoedbon wilt. Deze tegoedbon heeft een waarde die hoger is dan het bedrag van je oorspronkelijke bestelling.

4.8 Overschrijding van de levertijd
Als de levertijd de verwachte tijd heeft overschreden, neem dan contact met ons op via het e-mailadres contactwebstore@proton.me zodat we je verzoek kunnen behandelen.

5. Traceermeldingen
Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je een traceerlink waarmee je de voortgang van je zending kunt volgen op basis van de meest recente updates van de transportdienstverlener.

6. Pakketten beschadigd tijdens transport
Als je ontdekt dat een pakket tijdens het transport is beschadigd, wijs de levering dan indien mogelijk af en neem contact op met onze klantenservice. Als het pakket is afgeleverd zonder uw aanwezigheid, neem dan contact op met de leden van onze site onder het bedrijf “AWSEO” gewijd aan de klantenservice op het e-mailadres contactwebstore@proton.me.

7.
7.
Rechten en belastingen
7.1 Omzetbelasting
De omzetbelasting is al toegepast op de prijs van de goederen zoals die wordt weergegeven op onze site onder het bedrijf “AWSEO” wanneer u uw bestelling plaatst.

7.2 Invoerrechten en belastingen
Invoerrechten en belastingen voor internationale zendingen kunnen verschuldigd zijn bij aankomst in het land van bestemming. Dit verschilt van land tot land en onze site onder het bedrijf “AWSEO” moedigt je aan om op de hoogte te zijn van deze mogelijke kosten voordat je een bestelling bij ons plaatst. Als je weigert om rechten en belastingen te betalen bij aankomst in het land van bestemming, worden de goederen op kosten van de klant teruggestuurd naar onze site onder het bedrijf “AWSEO” en krijgt de klant de waarde van de betaalde goederen terugbetaald, verminderd met de kosten van de retourzending. De kosten van de oorspronkelijke verzending worden niet terugbetaald.

8. Annuleringen

Als u van gedachten verandert voordat u uw bestelling op onze website onder het bedrijf “AWSEO” hebt ontvangen, kunnen we annuleringen op elk moment vóór verzending van de bestelling accepteren. Als een bestelling al verzonden is, raadpleeg dan ons terugbetalingsbeleid onderaan de pagina.

9. Verzekering

Pakketten zijn verzekerd tegen schade en verlies tot de door de vervoerder aangegeven waarde. Verlies wordt geacht te hebben plaatsgevonden wanneer de postdienst het verlies bevestigt. Een door de postdienst bevestigde levering wordt als geldig beschouwd. Inderdaad, onze site onder het bedrijf “AWSEO” heeft te veel gevallen meegemaakt van oneerlijke klanten die aankondigden dat ze niet geleverd werden om ons enkel te baseren op de woorden van de klant. Onze site van het bedrijf “AWSEO” zal echter alles in het werk stellen om u tevreden te stellen door de artikelen van uw bestelling op zijn kosten terug te sturen of u een cadeaubon aan te bieden die meer waard is dan het bedrag van uw oorspronkelijke bestelling.

9.1 Proces voor pakketten beschadigd tijdens het transport

We zorgen voor een terugbetaling of vervanging in overeenstemming met het Beleid voor retourzendingen en restituties, waarvan een link onderaan deze pagina te vinden is.

9.2 Proces voor pakketten die tijdens het transport verloren zijn gegaan

In het geval dat de postdienst een verlies tijdens het transport bevestigt, zal onze site onder het bedrijf “AWSEO” zijn uiterste best doen om u tevreden te stellen door de artikelen van uw bestelling op zijn kosten terug te sturen of u een cadeaubon ter waarde van meer dan het bedrag van uw oorspronkelijke bestelling aan te bieden.

10. Klantenservice

Voor alle vragen over de klantenservice kunt u een e-mail sturen naar contactwebstore@proton.me.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *